Sardynia (Włochy) nad morzem niedaleko od Alghero

Województwo / Region:
Sardynia
Opis:
Miejsce nad samym morzem, w pobliżu rególarna plaża miejska z restauracją oraz darmowym dostępem do kranu z wodą do picia z lokalnego wodociągu. Dostęp do wody pitnej całą dobę. Restauracja czynna chyba do 22.00. Na terenie restauracji ładowaliśmy powerbanki (zostawialiśmy je na cały dzień i odbieraliśmy wieczorem przed zamknięciem), ponieważ byliśmy na wyprawie rowerowej i nie mieliśmy innego źródła energii elektrycznej. Z miejsca biwakowania było łatwe zejście do morza i miejsce do pływania, lub można było iść na pobliską plażę
Rodzaj nawierzchni miejsca:
Szutrowe
Ilość miejsca:
3-5
Koszt postoju:
Inne zalety miejsca:
W nocy szum morza, zostawialiśmy namioty bez nadzoru na cały dzień i zwiedzaliśmy okolicę. Było bezpiecznie.
Zakazy i niedogodności:
Dojazd do tego miejsca przez bramę z siatki, zamykaną na haczyk -dla samochodów - 40.6772, 8.2039 z drogi prowadzącej na plażę, o której była mowa wyżej.
Jakość zasięgu GSM:
zasięg do dzwonienia był oraz do internetu
Dodał:
Dojazd również przez dziurę w płocie w/w dzikiego campingu od drogi, prowadzącej do darmowego paqrkingu o współrzędnych 40.6764447N, 8.1998967E
Galeria:

Wszystkie zdjęcia, oraz opisy miejsc na tej stronie i w Grupie Biwakowej na Facebooku są chronione prawem autorskim. Kopiowanie, wykorzystywanie tylko za zgodą redakcji i autorów prezentacji.